Geen beperking
houdt je tegen

Wil je graag werken, maar merk je dat je beperking je kansen beperkt? Bij Held & Daad begrijpen we jouw situatie. We zijn experts in zowel werk- als verzuimbegeleiding en hebben goede relaties met werkgevers. Samen met arbodiensten, casemanagementbedrijven, verzekeraars, re-integratiebureaus, loopbaanadviesbureaus en detacheringsbureaus in het sociale domein zetten we ons in om jou aan een baan te helpen.

Wij leiden je op en bezorgen een baan

Van coach naar carrière:
ontdek jouw talent.

Binnen de arbodienstverlening en re-integratie is er toenemende krapte op de arbeidsmarkt. We zien een verschuiving binnen de sector; van focus op beperkingen en arbeidsongeschiktheid naar het benutten van mogelijkheden en talenten. Toch constateren we dat veel bedrijven in deze branche gestimuleerd kunnen worden om meer gedreven mensen met een arbeidsbeperking of -handicap aan te nemen. Dit biedt een concrete kans om maatschappelijk verantwoord ondernemen te combineren met het verminderen van de krapte. Bij Held & Daad doen we meer dan praten; we nemen actief deel. We begrijpen dat tijd soms ontbreekt in de drukte, bijvoorbeeld bij het UWV. Daarom zijn we gestart met Held & Daad. We maken tijd en we bieden werk aan jou en anderen die graag samen verder willen groeien. Jouw enige beperking zal zijn dat je tijdsbesteding anders wordt, want je gaat een opleiding volgen en op weg naar een baan. Schrijf je hier in en benut je kansen!

Stuur ons je gegevens en we nemen contact met je op

Ingrid werkt nu als
verzuim professional

Na een periode van inactiviteit werd ik door mijn job coach gewezen op Held & Daad. De informatie op de website sprak me aan. De combinatie van starten in een nieuwe rol en het volgen van een opleiding heb ik als intensief ervaren en daarin heeft het team van Held & Daad mij goed ondersteund; er werd proactief met mij meegedacht. Ik kan de rol van verzuim professional van harte aanbevelen en ben blij dat ik deze kans heb gekregen via Held & Daad. Als ambassadeur van deze stichting kan ik haar van harte aanbevelen!

Bedrijven waar we al mee samenwerken