word inzetbaarheid professional

Wat doet een inzetbaarheid professional? Hieronder lees je meer over de functie, onze opleidingen en met welke vaardigheden en competenties je een succes maakt van je nieuwe carrière.

Bij Stichting Held en Daad leiden we mensen op tot verzuim professional

Inzetbaarheid­ professional, iets voor jou?

Als inzetbaarheid professional ben je een strategisch adviseur. Je denkt met werkgevers mee en sluit jouw advies aan bij hun koers. Je brengt samenhang en kan als geen ander oorzaak en gevolg uit elkaar houden. Je vertaalt KPI’s naar succesfactoren en weet commitment te krijgen over waar het echt over gaat. Jij adviseert o.a.  rondom vitaliteit, inzetbaarheid, bevlogenheid, betrokkenheid, week/privé balans.

Je werkt nauw samen met HR professionals van de werkgever om de duurzame inzetbaarheid van medewerkers te optimaliseren.

Je taken zijn uiteenlopend. Welke werkzaamheden je uitvoert, hangt af van de organisatie waarvoor je werkt. Je houdt je als Inzetbaarheid professional in ieder geval bezig met de volgende taken:

• Adviseren van werkgevers over vitaliteit, preventie en duurzame inzetbaarheid.
  • Coördineren van het proces tussen alle betrokken partijen

HOE KUN JE Inzetbaarheid professional WORDEN?

Om te werken als inzetbaarheid professional , is het van belang dat je een relevant diploma op zak hebt. In veel gevallen heb je voor het beroep het denk- en werkniveau van een hbo-opleiding nodig. Een geschikte opleiding om aan de slag te gaan als Inzetbaarheid professional is de opleiding Register Adviseur Duurzame Inzetbaarheid (RADI) die Held & Daad jou biedt.

VAARDIGHEDEN EN COMPETENTIES

Wil je werken als inzetbaarheid professional , dan is het belangrijk dat je een aantal relevante vaardigheden en competenties ontwikkelt. Deze vaardigheden en competenties zijn voor het beroep van belang:

• Communicatieve vaardigheden
  • Analytisch vermogen
  • Inlevingsvermogen
  • Betrouwbaarheid
  • Klantgerichtheid

Lijkt het je interessant om werkgevers te helpen om duurzame inzetbaarheid structureel op de kaart te zetten in de organisatie? En ‘goed werkgeverschap’ te borgen? Dan is een baan als inzetbaarheid professional via een leerwerk stage van Held & Daad absoluut aan te raden.

Stuur ons je gegevens en we nemen contact met je op

Andere opleidingen:

Ingrid werkt nu als
verzuim professional

Na een periode van inactiviteit werd ik door mijn job coach gewezen op Held & Daad. De informatie op de website sprak me aan. De combinatie van starten in een nieuwe rol en het volgen van een opleiding heb ik als intensief ervaren en daarin heeft het team van Held & Daad mij goed ondersteund en werd er proactief meegedacht. Ik ben als verzuim professional een warm ambassadeur van Held & Daad. Deze stichting kan ik van harte aanbevelen!

onze supporters: